Sebak, Pilu . . .

19th February 2011
07:
45 pm


img : Gambar kami suami isteri ketika berbulan madu utk kali ke-2.

Salam semua, syukur kehadrat ilahi aku masih dapat menghirup udara segar di muka bumi mu ini Ya Allah SWT. Sebak ku rasakan sejak beberapa hari ini sehingga kini aku rasakan begitu.

Terlalu mudah aku mengalirkan air mata. Dan petang tadi, bunyi siulan angin dari tingkap kamarku.
Dan bunyi itu juga membuatkan aku sebak sangat. Tak tahulah kenapa aku terlalu berjiwa sentimental sejak beberapa hari ini.

Mungkin juga keinginanku untuk menimang cahaya mata terlalu tinggi sehinggakan semasa aku tunduk menyembah bumi dan berdoa kepadamu, aku menitiskan air mata sebak. "Ya Allah SWT, permudahkan segala urusan aku dan suami ku dan berikanlah petunjuk yang telah engkau takdirkan kepada hambamu ini Ya Allah SWT".

Kini, pelbagai rasa yang ada dalam perasaan ku. Ya Allah SWT, tenangkanlah jiwa hambamu ini. Pemikirannya terlalu macam-macam mungkin.

Sekianlah, bila dah baca, doakan sama2 kesejahteraan kami ya.

TQ


zrahos (^,^)y


zrahos (^,^)y

No comments:

Post a Comment