I'm Happy.

Assalammualaikum wbt,

Setelah hampir 2 minggu saya tertanya-tanya dengan keputusan kehamilan.
Ohhh.. keputusannya adalah sekarang saya PERIOD!!! auuuuwww.. nak tau kenapa saya happy dan x bersedih langsung? Keranaaa buat apa nak bersedih jika kita period?? Bila period turun maksudnya apa yaaa.........?? Maksudnya boleh la start cycle balik kan! yayy!!.. InsyaAllah boleh ovulate kembali dan berusaha kembali.. Tuhan menguji hambaNya kerana tuhan mahu kita sebagai hambanya sentiasa berdoa kepadaNya dan tidak lupa kepadaNya untuk memohon segala hajat yang kita mahukan.. betul x?

Ok, pasal 1st scan yang nampak kantung tu, gynae yg saya pergi tadi tiada reason kerana ianya bukan dari dia dan dia hanya mengatakan jika ianya bukan dari doktor yang bukan dari pakar sakit puan, makanya dia kurang pasti dengan resultnya. Jadi, dipendekkan cerita, jika kita sakit gigi, dan pergi ke clinic biasa dan doktor mengatakan bengkak sebab nak demam walhal memang gigi yang bermasalah. Dan sepatutnya kena pergi ke clinic pergigian kan? Begitu juga lah terjadinya kepada saya.. hihi.

Tapi, tadi saya sangat bersedih sebab masih tertanya-tanya apakah darah yang turun dari miss V. Dan sekarang xde lagi tertanya-tanya lagi.

So, terima kasih banyak-banyak buat kepada semua silent reader dan semua yang pernah support saya. Alhamdulillah semua dipermudahkan.. =')


zrahos (^,^)y

zrahos (^,^)y

4 comments:

  1. sure period?
    kekadang ade gak org pregnant,
    tapi still period, mcm spotting

    da buat UPt sekali lagi??
    take care ye

    ReplyDelete
  2. Yup. Dah scan n allready check semua.
    So, pakar sendiri yang mengatakan ianya adalah period. :)

    ReplyDelete
  3. mari kita berusaha lagi dan lagi :) sy pun suka kalau period. kalau tak period tu yg SANGAT takut

    ReplyDelete
  4. betul2.. mari kita berusaha!
    Majulah sukan untuk kegembiraan bersama! hihi..

    terima kasih miss bam! =D

    ReplyDelete