Quotes for tonight ~

Assalammualaikum wbt,

This is my quotes for today. From now on, kena buat sumthing like DIY quotes macam ni untuk meluahkan perasaan. Atleast, xde dah terfikir macam2. hihi. Tipu saya katakan tidak langsung berasa hampa atas segala ketentuanNya. Syukur alhamdulillah suami saya masih boleh menerima kekurangan saya(actually bukan kekurangan kerana rezeki belum sampai pada kami ber2). Dan kami masih berusaha dan tak akan pernah kenal erti putus asa. Dan dalam keadaan sekarang, memang saya menitiskan air mata.. Tapi, bukan nya sesuatu yang buruk terjadi pun sebenarnya. Jadi, saya terpaksa berlakon gembira sangat untuk sesuatu yang saya harus sembunyikan.. =')


Oh, ok.. cha meng cun is my nickname dalam dunia web. Ramai jugak member dari cyber mengenali saya dengan nama cha meng cun. Hihi.

So, setakat ini sahaja luahan saya pada malam ini. =')



zrahos (^,^)y

4 comments:

  1. hai akak...xpe2 wlau ape pun jadi tu da kntentuanNya. dan semua tu pasti ada hikmahnyer.. Mungkin Dia masih nak kita meminta2 dan merayu2 pda Dia...apa pun kita kne la sabar, redha dan teruskan hidup dgn happy..insyaallah org yg sabar x pernah rugi...kita sama2 berdoa yer akak...

    ReplyDelete
  2. yuhuu!! syahfasya ni pun! dilukuk2..
    alalalaaa.. haip! akak sudah period.. boleh mengganas balik ni.. waaakaka.. jangan disangka air yang tenang tiada buaya! hihihi.

    betul tu syah, Dia masih menyayangi kita dan diuji macam2 ujian dan kita kena tabah untuk meneruskan tanggungjawab kita sebagai hambaNya untuk terus dan terus memohon kepada yang Maha Esa.. InsyaAllah.. Kita doa sama2 ea? jom doaa... =D

    ReplyDelete
  3. maafkan saya...seperti yang saya maklumkan pada awak...mmg upt yg awak post to evaporation line...saya dah lalui...sbb tu saya tak nak awak berharap....tp percayalah...sy yakin awak akan pregnant dalam masa terdekat ni...lebih2 lagi dengan usaha dan doa awak yang tak pernah putus....saya mohon maaf kalau ada kata2 saya yang salah...saya dah terbiasa telan segala pahit ni...dah berbatang upt terbuang...

    ReplyDelete
  4. btl jg kata anonym0us tue..dia hanya membri pndangan dr pngalaman..jgn lah di persalahkn...sy pn slalu jg mcm 2,same story..tp kdg2 bl mental kita asik pkir psl pregnant dtg lah simptom2 pregnant tue..saje nk menduga ati dan perasaan...yg pnting enjoy ur life,jgn pkir sgt if da de rezki pasti ada juga nanti okeh,,

    ReplyDelete