handphone aku masuk air!!

22hb January 2010
9.46pm

Knapalah handphone aku masuk air? Knapa mama aku x tgk dlu kain yg aku letak atas washing machine tu ade hp ke x?? padahal, elok atas kain2 kotor aku. aku ke blakang sbb die jgak suruh tutup umah kucing! then, die bleh masukkan handphone aku ke dlm washing machine bersama kain2 kotor aku.!! arghhhh. tension bangat!! nasib baik jgak ade handphone extra dlm umah aku yg agak oldschool. adik aku punya! tQ ain! siap ade torchlight. aku pun x tau hp ape tp, nokia. kale kuning je lampunye!!xde dah kale warna warni.!! huwaaaaaaa.. knape sampai mcm ni skali keadaan yg aku harus lalui?

nk beli baru mmg duit x brapa nk ade! baru je terfikir nk trade in phone tu. mcm x berkat je handphone tu pd aku sbb nye die mcm tau2 aku nk trade in die. huwaa!! sakit nye atii..

buat mase ni kena la pakai handphone torchlight ni dlu! hukhuk..
bosh!! sy mau bonus 8 bulan punye gaji!!

& mengharapkan ade kenaikan gaji setelah apa yg kuperah tenaga ku di company ku selama ini. huuu.. AMIN!

zrahos (^.*)y

zrahos (^,^)y

No comments:

Post a Comment