New Blueberry Qwerty Phone from my syg!

23hb January 2010
3.15pm

Sejak aku dilanda handphone ku yang telah masuk ke dlm washing machine smlm, aku mjd seorg yg amat murung shinggalah kekasih hatiku membelikan ku handphone blueberry. heee. terus girang ni!

THANKS syg!!

nk beli blackberry mahal sgt. jd, beli lah barangan buatan MALAYSIA! hehee.
CSL Blueberry 9350 mjd pilihan hatiku. Sedang dcharge btery nye kini. hikhik.
Aku akan mjage berry2 sebaik mungkin! insya'allah.. chaiyok! senyum x terhingga selepas mdpt handphone tersebut! jd, kekasih hatiku berjaya membuatkan ku tersenyum kembali! die byk berpesan, handphone tu barangan. bkn nye nyawa.. tp, aku murung sehingga kan pening2 & mcm dah nk jatuh sakit hanya sbb handphone lama ku masuk ke dlm washing machine. aku nk gtau die..

SAYANG!! awk berjaya buat sy senyum kembali! arigato gozaimasu.!

nk jerit x bleh pulak kan! sbb disini skrg dah tgh mlm. kang x psl2 mama & ayah tiri aku kuar bilik serbu bilik aku. hikhik. jd, biarlah aku tertawa sndrian di dlm bilik!! heeee..

zrahos (^,^)y



zrahos (^,^)y

No comments:

Post a Comment